Przeskocz do treści

AR Serwis

Profesjonalny serwis i naprawy wszelakie

Ostatnie wpisy

  • Cukierki reklamowe a budowanie relacji z klientem – psychologia słodkich gestów
  • Eko słodycze reklamowe w kampaniach CSR – jak budować wizerunek społecznie odpowiedzialnej firmy?
  • Słodycze reklamowe dla branży IT – jak skutecznie promować technologie?
  • Słodycze Reklamowe – praktyczny sposób na wzmocnienie marketingu Twojej firmy
  • Kubki reklamowe w nietypowych kształtach

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • styczeń 2025
    • grudzień 2024
    • listopad 2024
    • luty 2021
    • grudzień 2019
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • wrzesień 2017
    • czerwiec 2016
    • maj 2016
    • marzec 2016
    • luty 2016
    • grudzień 2015
    • wrzesień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Odzież
    • Reklama
    • Skanery kodów kreskowych

    Gadżety firmowe – w jaki sposób się je zdobi?

    gadżety firmowe
    gadżety firmowe

    Sposobów na wykorzystanie reklamowych upominków jest całe mnóstwo. Wiele firm decyduje się na dołączanie ich do składanych przez klientów zamówień, traktując je w charakterze darmowego upominku. Równie dobrze sprawdzają się one podczas rozmaitych branżowych eventów takich, jak targi, sympozja czy konferencje, gdzie wręczane są one ich uczestnikom – pojedynczo lub w formie pakietów, składających się na przykład z teczki, długopisu oraz smyczy. Bardziej luksusowe podarunki takie, jak kalendarz czy wizytownik to z kolei świetny pomysł na upominek dla kluczowego partnera biznesowego. Dobrą okazją do jego wręczenia jest na przykład jubileusz firmy. W jaki sposób zdobi się tego typu przedmioty? Odpowiedź – poniżej.Gadżety firmowe dekoruje się między innymi z zastosowaniem metody, jaką jest sublimacja. Technika ta jest niezwykle uniwersalna. Znajduje ona zastosowanie w przypadku parasoli, plecaków, toreb czy kurtek oraz wszystkich innych przedmiotów, które zawierają w sobie domieszkę poliestru. Metodę tę wykorzystać można także na innych materiałach, po uprzednim pokryciu miejsca, na którym ma się znaleźć nadruk przy pomocy specjalnej farby. Sublimacja opiera się o wgrzanie stworzonego przez klienta projektu pod wysokim ciśnieniem, w bardzo wysokiej temperaturze. Zanim to jednak nastąpi, drukowany jest on z wykorzystaniem specjalnej farby sublimacyjnej na stosownej folii czy papierze. Technika ta pozwala na wydruk projektów w pełny kolorze.

    Gadżety firmowe zdobi się również przy pomocy kalkomanii. Technika ta znajduje zastosowanie w przypadku ceramiki – kubków czy filiżanek. Polega ona na transferze kalki projektu na wybrany produkt i wypaleniu wzoru w temperaturze wahającej się od 800 do 840 stopni Celsjusza. Do zalet metody zaliczyć można między innymi dużą trwałość i wytrzymałość.

    gadżety firmowe bardzo często dekorowane są także z zastosowaniem naklejki epoksydowej. Technikę tę stosować można w przypadku produktów o różnych kształtach i wielkościach. Taka naklejka pokryta jest poliuretanową żywicą, nadającą produktowi elastyczności i efektownego, lustrzanego połysku. Wypukła warstwa sprawia, że logo wygląda jakby było trójwymiarowe.

    Opublikowano 5 maja 201922 stycznia 2020Autor biznes-poradyKategorie Gadżety reklamoweTagi gadżety dla firm, gadżety firmowe, gadżety z logo

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Smycze reklamowe- jak powinny wyglądać?
    Dalej Następny wpis: Ciasteczka reklamowe- czy stanowią duży koszt?